Overige vragen

 

Hoe verloopt het proces als ik via Magnit aan de slag wil bij mboRijnland?

Ons proces in vijf stappen

 

1. Inschrijven

Je ontvangt een e-mail met een link om je persoonlijke account te activeren. Dit account geeft je direct toegang tot de meest actuele vacatures en projecten.

 

2. Aanvragen

Als één van onze klanten een aanvraag plaatst zie jij die direct in ons portal. Past je profiel bij de aanvraag? Dan kan je reageren.

 

3. Selectie en voorstellen

Op basis van de criteria van de klant maken onze recruiters een selectie. Als je profiel aansluit bij de wensen van de klant stellen we je voor. Een nadere kennismaking met de Magnit Groep en direct contact met de klant is onderdeel van het proces.

 

4. Screening en contract

Als je aan de slag gaat bij onze klant, voeren wij op verzoek van de betreffende klant een pre-employment screening uit. Zodra de screening positief is afgerond en de contracten getekend zijn kan je aan de slag!

 

5. Betaling

De factuur wordt betaald volgens het betaaltermijn van de klant, op basis van de gemaakte afspraken in de overeenkomst.

 

Meer informatie over Magnit op brainnet.nl

Waarom werkt mboRijnland met Magnit samen?

mboRijnland werkt continu aan het verbeteren van haar organisatie om tot een voorbeeld te kunnen zijn voor de gehele sector. Het inhuren van extern personeel  dient tegenwoordig aan veel wet- & regelgeving te voldoen. Daarom wil mboRijnland er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht.

 

Magnit verzorgt, in opdracht van mboRijnland, het totale administratieve proces van alle externe inhuur.

Wat kost de dienstverlening van Magnit voor ZZP'ers en leveranciers?

Aan de dienstverlening van Magnit zijn kosten verbonden. mboRijnland informeert u voorafgaand aan de opdracht hierover.

Wat houdt een Bedrijf- en beroepsaansprakelijkheidsverzekering precies in?

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Iedereen zal zich hierin herkennen en op zich is dit ook geen probleem. Indien de financiële gevolgen van zo’n fout groot zijn, is het de vraag of de aangesproken persoon of het aangesproken bedrijf deze schade kan betalen. In dat geval is het prettig om te weten dat men goed verzekerd is.

Waarom verzekeren?

  • Toename van aansprakelijkheidsrisico’s:
  • Maatschappelijke en economische ontwikkelingen;
  • Voortschrijdend inzicht;
  • Kopersmarkt (voorwaarden en eisen klanten);
  • Een toename van het aantal schades en de hoogte van schades.

Verzekerde sommen

  • Beroepsaansprakelijkheid € 500.000,-- per gebeurtenis en € 2.500.000,-- per verzekeringsjaar;
  • Bedrijfsaansprakelijkheid € 2.000.000,-- per gebeurtenis en € 10.000.000,-- per verzekeringsjaar;
  • Het eigen risico voor beroepsaansprakelijkheid bedraagt voor u als opdrachtnemer € 5.000,-- per gebeurtenis en voor bedrijfsaansprakelijkheid € 1.000,-- per gebeurtenis.

Wat dekt een beroepsaansprakelijkheidsverzekering?

  • Financiële schade geleden door de klant;
  • Extra kosten die opdrachtgever heeft gemaakt of nog moet maken om de prestatie van de leverancier aan de overeenkomst te laten beantwoorden;
  • Verlies van omzet, gederfde winst en gemiste besparingen;
  • Verdedigingskosten;
  • Kosten voor mediation;
  • Kosten voor geschillenoplossing.

Voordelen zzp'er - leverancier

De verzekering kan op elk moment aangezet of uitgezet worden. Op deze wijze hoef je geen dure verzekering af te sluiten voor 365 dagen per jaar maar ben je altijd verzekerd gedurende de looptijd van je opdracht(en).  

Ik heb een klacht.

Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.

 

Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.